11 Ekim 2008 Cumartesi

VEDA YEMEĞİ








Bu hafta piyasalarda yaşanan hareketliliği takip ederken yorgun düştük,cuma sabahı müşterilerimden birini ziyarete gittim,bazı işlemlerle ilgili detayları görüştük,gelişmeleri konuştuk,uzun yıllardır faaliyetlerini sürdüren bir firma,çocukları da eğitimlerini almışlar ve işin içerisinde yerlerini almışlar,birikimli insanlar,sohbet havasında bir görüşme oldu,akşamında da şubeden tayin olan üç arkadaşımıza veda yemeği yaptık,Ataşehir de müşterimize ait bir mekandı,yeni açılıyor,ilk misafirleri biz olduk,fasıl ekibi başlangıçta eğlenemiyeceğiz ,içip içip gelicez izlenimi verdi,ama çok yanılmışız,ekibimiz süper eğlenceliydi,Cananla ben müdürümüzün eşini almaya gitmesini fırsat bilip,rakısını bölüştük ,garsonda boşalan bardağa rakı doldurdu,döndüğünde ben bu kadar az mı içmiştim deyince biz koptuk tabi:))gecenin ilerleyen saatlerinde de yaptığımızı itiraf ettik,ben Müjdat ı dansa kaldırdım ,beni tebrik ettiler:)bol dans ettik,uzun süren ve nefesimizi kesen halay faslımızda müdürümüz halayın başını çekti,herkes oynadı,damat havası yaptık,bu oyun benim çok hoşuma gidiyor,eğlendiriyor beni,ben herkesin resimlerini çektim ,dönüşte Aslıhan ve ben Özler de kaldık,beni salona göndermeye çalışsalar da duygu sömürüsü yaparak onların yanında yattım:)Ama gece Özler bizi terk etti,biz gene o varmış gibi Aslıhanla köşeye büzüşüp uyumuşuz,sabah kalktığımızda halimize çok güldük,güzel bir kahvaltı yaptık ,Özler in veli toplantısı olduğu için beni eve bıraktı,öğlen civarı uyku bastırınce koltukta keyif yaptım,Canan Reyhan a gidiyormuş ben de onlara katıldım,mantı partisi yaptık,bol muhabbet,hayatıma farklı arkadaşlıklar giriyor,yarın İznik Gezisi var ,fotoğraf çekicem bol yazarım gene

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Dağıt valla Kiyokim. Ha şöyle.... Bekar insansın gez dolaş valla.