2 Kasım 2008 Pazar

CUMARTESİ CUMARTESİ OLALI:)

Dün mesai yapıp kredi kartı satışı yapmaya çalıştık,valla o kadar saat verilen emeğe acımamak mümkün değil,anladım ki bazı işler kendi mekanında yapılmalı öyle gezerek değil ki biz hemen hemen tanıdığımız müşterilerimize uğradık,biliyoruz ama bir kere daha gördüm,artık korkuyoruz kredi kartlarından,o kadar çok insanımız bilinçsizce kullandı ki,sonuçları öylesine can acıttı ve acıtıyor ki ,insanların büyük bir kısmı kendini kontrol edememekten korkuyor.Bu ekonomik koşullarda kazanmadığımız kazanacağımız paralarımızı bir yerde de geleceğimizi harcıyoruz.Kredi kartları yurt dışında diğer pek çok üründe olduğu gibi bizden farklı kullanılıyor,nakit ödeme aracı,taksit diye bir kavram yok,hatta bazı yerlerde ki bunlar Avrupa nın gözde şehirlerinden kredi kartı ile ödeme yapamadığınız pek çok nokta var,öğleden sonra üçten sonra da şube içinde çalıştım akşama doğru çıktık,böyle günlerde direk eve dönersem kendimi çok kötü hissediyorum,tatil günüm,hayatımın fazladan bir günü daha benim isteğim dışında elimden alınmış oluyor,biz de arkadaşlarla arabayı Bostancı ya park edip,dolmuşla Taksim e geçtik,İstiklal de ilk durak Kızılkayalar dı ,onlar hamburgerlerini yediler ben kendimi midyelere sakladım:)Çiçek pasajında midye dolmamı hatta tavamı yedim,ohhh be ağzıma layık bir ziyafetti.Beyoğlu dün akşam çok kalabalıktı,zor yürüdük,Nevizade ye geçtik ordaki mekanların önünden geçtik,hava gayet sıcaktı montlar elimizdeydi,çeşitli meyhanelere girip ortamlarına baktık ve sonunda Boncuk da oturmaya karar verdik,birinci katında oturduk,şarkılar söyledik ben ''sen imkansızsın''ı istedim,yorgunluktan olsa gerek bu sefer çok içmememe rağmen hernekadar kabul etmek istemesem de sarhoş oldum:)az ağladım,çok güldüm:)Her şey çok komik geliyordu valla eğlenmek iyi geldi bazen hayata böyle bakmak lazım,yanımda sevdiğim ve güvendiğim insanlar vardı nasılsa yoksa zaten insan kendini bırakmıyor bu sarhoşluk kafada bitiyor, Sütiş te onlar tatlılarını yediler ben de kahvemi içtim ,geç vakit döndük ben Özler de konakladım,bugün de öyle pek toparlayamadık kendimizi,pazara gidip taze sebze meyva aldık,simitle güzel bir kahvaltı yaptık,çay çok iyi geldi dur gene canım çekti kalkıp kendime çay yapayım,afiyetle içeyim

Hiç yorum yok: