8 Kasım 2008 Cumartesi

ISSIZ ADAM



Çağın Irmak 'ın dün vizyona giren filmi,cuma gecesi 12 seansında izledim.Modern hayatın içinde yalnızlaşan insanların yakınlaşmasını anlatan bir film,oyuncular çok doğal ve hikaye çok içten anlatılmış,Cemal Hünal,Melis Birkan oyunun baş oyuncuları ,Alper ile Ada'nın aşkı,Alper gündelik ilişkilerle götürdüğü ve özgürce yaşadığı hayatını sürdürürken bir kitapçıda Ada'ya rastlar ve o yalnızlığının içerisinde Ada'ya yer açmaya çalışır,ama boğulduğunu hisseder ve devam edemez,filmdeki iç konuşmalar çok etkiledi beni,aşkını yaşamak,sahip çıkabilmek,bu kadar mı zor,elimizdekileri yok etmekse bu kadar mı kolay,düşünmek lazım ben bu filmi tekrar seyretmek istiyorum,tek seyir kesmedi beni.Filmin afişinde''Sen dizime yattın,ben bir hikaye anlattım ve sen büyüdün'' yazıyor.Bunu Ada ayrıldıklarında gittiği Alper'in evinde,onun odasında söylüyor.Ayrılırlarken Ada nın Alper'e söylediği son sözler de şöyleydi''Sen karda donuyorsun ama uyumak sana güzel geliyor halbuki farkında değilsin ölüyorsun''Tutku dolu bir aşk ve sonunda acıyla yaşamak zorunda kalan iki insan,yıllar sonra karşılaştıklarında ayak üstü konuşmaları arkasından ayrılma sahneleri ,dönüp birbirlerine öyle sarılmaları...Hepimizin büyük şehirlerde yalnızlığı yaşayan herkesin kendinden bir şeyler bulacağı bir film,Çağın Irmak bizi kalbimizden yakalamış gene,ben tekrar seyredeceğim siz de izleyin isterim.
Eski parçalarda yer alıyor filmde Semiramis Pekkan ''Bana yalan söylediler'' çok güzel,sözleri

Bir aleme indim yalnız
Yerde toprak, gökte yıldız
Bir yan susuz bir yan deniz

İki el, bir baş verdiler
Bir çift göz ağlar da güler
Dört bir yanda benim gibiler

Doğru söz içinmiş diller
İşte kalbin sev dediler

Bana yalan söylediler
Bana yalan söylediler
Kaderden bahsetmediler

Varsın böyle geçsin ömrüm
Neşeyle dolsun bari her günüm

Hani benim sevdiklerim
Hani gönül verdiklerim
Hasret gider ben giderim

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Canim geldigim de DVD si cikmamissa alir kurye ile gonderirsin artik.Dun sinema programinda gorunce cok hosuma gitti muzikler goruntuler oyuncular.
Bekliyorum bakalim :)