7 Ekim 2009 Çarşamba

Başlığım yok

Yazmamak,ara vermek yazamamayı getiriyor,blogları okuyorum pek yorum bırakmıyorum,kendi bloguma da yazmıyorum.Msn imi kapalı tutuyorum açarsam da online olmuyorum.Görünmez olmaya çalışıyorum,eve dönüp kapımı kapatıp ses vermemek istiyorum.Nasıl bir ruh hali bu bilemiyorum.Geçen cumartesi iş çıkışı zorla kendimi arkadaşıma attım,inip Todori de rakı balık yaptık,hava ılık ve kapalıydı,dışarda oturup demlendik,çıkışta düğünden dönen arkadaşlarımız da katıldı,pazar günü de uzun süredir görüşemediğim eski şubemden arkadaşım geldi hep birlikte koruda kahvaltı ettik,bir arkadaşımda annesi ile kahvaltıya gelmişti.Onlarda bize katıldılar,yağmur nedeni ile üç kere içeri dışarı masa değiştirdik ama sonuçta güzel bir kahvaltı yaptık.Kahve fal muhabbetinden sonra ağaçların arasında yürüyüp çamura battık,meşe palamutu ve kestane topladık dönüşte Moda ,waffle ,Kadıköy'e yürüyüşle günümüzü tamamladık.

Hiç yorum yok: