26 Ekim 2009 Pazartesi

KARMAŞA

İki gündür tam bir karışıklık içindeyim.Dün sabah kalkıp,nikah öncesi kahvaltıyı Hülya ile yapmak için hazırlandım,duşumu aldım güzelce giyindim,topuklu ayakkabılarımı çantama koyup,spor ayakkabılarımı çektim ayağıma,Şaşkından dolmuşa atladım ama yolculuk kısa sürdü,29 ekim provası varmış yol kitlendi,dolmuş şoförümüz kendini minibüs yoluna doğrulttu,kımıl kımıl gidiyoruz,napacağıma karar veremezken,şoförümüz her köşe başı birileriyle dalaştı,beni gülmek tuttu,elimde kahvaltı için Hülyanın istediği yumurtalar,halim çok komikti,dolmuştan inip bu sefer de caddeye doğru indim,Göztepe sonrası trafik açılmıştı,tekrar dolmuşa bindim.Geç de olsa kahvaltıya yetiştim.Kahvaltı sonrası Nurhanlar bizi aldı,Elif in nikahına katıldık.Kızıltoprak ahalisinden kalan son bekarı da evlendirdik.İhsan amcamız da katıldı nikaha.Bu sabah için pasaportumun süresini uzatmak için izin almıştım.Sabah Tüccarbaşı'ndan para çekeyim dedim olmadı makina arızalıymış,tekrar bindim dolmuşa Çemenzar ,parayı çektim ama emniyet geride kalmıştı tekrar bindim dolmuşa,gittim sıramı aldım,uygulama değişmiş artık harç bankaya yatıyormuş,gidip onu halledip döndüm,numaram 153 otur otur sıra gelecek gibi değil,öğleden sonraya kalacak.Gözümü kapattım içim geçiyor,numaratör yanıp söndükçe arada bakıyorum.Gözümü açtım karşıdan bir adamla göz göze geldik,yanıma yaklaştı numaranız kaç dedi,153 bana 101 numaralı fişi uzattı,kardeşi fazla mı almış öyle bir şey söyledi,teşekkür ettim.İnanamadım,50 kişi öne geçmiş oldum,yeni bir uygulama başlamış parmak izi aldılar,12 gibi işim bitti,yarın öğleden sonra pasaportumu alabileceğim.Akşam eve dönüşte aşka gelip Tüccarbaşı'ndan eve kadar yürüdüm,bunu alışkanlık yapabilsem iyi olacak.Güzel bir salata hazırlayıp yemeğimi zevkle yedikten sonra Kapalıçarşı dizisini seyrettim,iki haftadır bu diziye sardım.Türk kahvemi içtim,evde olmayı seviyorum.Huzur veriyor evim bana.Ev sahibim gene evi satma telaşında yarın birine göstereceğim evimi.Uzun süre oturunca ev de kendisinin gibi oluyor insanın,garip geliyor birilerine görücüye çıkarmak evimi.Belki de değişiklik zamanı geldi,bekleyelim görelim.

Hiç yorum yok: