11 Ekim 2009 Pazar

EVDEYİM

Evde olmak bu kadar mı güzel olur.Bugün evde olmanın tadını çıkarıyorum.Sabah geç kalktım,artık cmt de çalıştığım için ancak pazarlar kalıyor uyuyabilmek için program olursa ona da imkan olamıyor tabi.Gidip alışverişimi yaptım,kekikli bir omlet yanına koca bir çaydanlık çay demledim.Hala içiyorum.Birazdan da kahve keyfi yapmayı düşünüyorum. Cuma günü ağbim rahatsızlandı,uzak olmak can sıkıcı,sevdiklerimin yanında olamıyorum.Ciğerlerinde sönme olmuş,salıya kadar hastanede olacak.Bugün daha iyi çok şükür.Çok telaşlandık iyi ki şu cep telefonları var. Artık üşenmek istemiyorum,hafta içi arkadaşın fotoğraf klübü toplantısı için beni de Taksim'e çağırmasını değerlendirdim.Toplantıya yetişemedim ama kendim Beyoğlu'nda gezdim,Ykb Kültür Sanat'a uğradım,kitapları karıştırdım ,Mephisto ya uğrayıp kafesinde oturup bitki çayı içtim,yeni aldığım kitabımı okumaya başladım.Hülya'nın toplantısı 10 gibi bitince buluştuk,yemek yiyecek yer ararken,Elhamra nın önünde canlı müziği duyunca orayı geçemedik.Bira,börek,patates,canlı müzik ,hafif ılık bir akşam esintisi.
Bir akşam da arkadaşımın annesi ve onun arkadaşı ile caddede buluştuk,yeni insanlar tanımış oldum,annesi çok neşeli ve hoş sohbet bir hanım ,aynı dönemlerde tatilde aynı mekanlardaymışız.Sohbet dolu güzel bir akşam geçirdim.
Dün iş çıkışı Özler ve Günay hn la Kozyatağında yemek yedik.Mevlana adında bir etliekmekçi,bamya çorbası içtim.Çok güzel bir çorbaydı.Ekşili,sanırım nar ekşisi vardı içerisinde küçük bamyalar olan bir çorba,yolu düşenlere tavsiye ederim.Akşam internette blogları gezdim özellikle kitap yorumları okuyarak saatlerce vakit geçirebiliyorum,notlar aldım,daha çok okumam lazım,tembelliğe zaman yok :)

Hiç yorum yok: