24 Ekim 2009 Cumartesi

DOĞUM,NİKAH,DÜĞÜN VE TEKRAR NİKAH

Sezon mu açıldı acaba iki haftada üçüncü nikaha gidiyorum yarın.İki müşterimi geçen cmt aynı akşamda evlendirdik.Küçükyalı ordan Çamlıca'ya geçtim.Kavalye olarak Hülyacığımı aldım yanıma,düğünde çok eğlendim,izzet ikram son derece güzeldi,şaraplarımızı içtik bol göbek attık:)Hızımızı alamayıp ordan da Hülya'nın arkadaşlarının eğlendikleri bara gittik,birer bira içip çıktık baya yorulmuşuz pek tat alamadım son duraktan.Gece eve dönecek halim yoktu Hülya'da kaldım.Gecenin bir vakti açlık krizim tutunca pizzalar ısmarlandı,kepekli de olsa gece yarısı yenen bir pizzanın verdiği mutluluk ve vicdan azabı birbirine karıştı.Sabah demek doğru olmayacak öğlene doğru kalktık,güzel bir kahvaltı,ardından kahve keyfi,Hülya'nın evinin bulunduğu sokak çok hoşuma gidiyor,yolun iki tarafında çınar ağaçları var,camın önünde kahve keyfimizi yaptık,o fallarımıza baktı,Ümit Yaşar Oğuzcan ın bir şiir kitabı vardı,ondan şiirler okudum,özlemişim şiir okumayı eskiden ne çok okurdum sonradan katılaştı mı ruhum neden okuyamaz oldum şiirleri bilemedim.Ama tekrar şiirin derinliğine dalmak istiyorum,ruhumu yumuşatmak istiyorum.
Cuma akşamı kuzenime gittim çok tatlı bir bebişi oldu,simsiyah saçları var ,dudakları öyle güzel ki maşallah.Gündüz doğumu telefonla takip etmek bile heyecanlandırdı beni.Pazar akşamı da Hülya nın vasıtasıyla tanıştığı bir grup arkadaşla Hülya da buluştuk,Todori'de oturduk tatlı insanlar,hoş bir sohbet oldu,tatil günü tek güne düşünce daha da kıymetli oldu benim için dar zamanlara çok şey sığdırmak istiyorum.Bugün iş çıkışında da işten arkadaşlarımla Çamlıca da ''O Ağacın altında'' denen Bambi Cafe de oturduk,açık havada zaman geçirmek iyi geldi.Dinlendirdi beni.Bende havadisler bu kadar.Yarın ola hayrola.

Hiç yorum yok: