12 Ağustos 2020 Çarşamba

SABAH SABAH DELİ DÜŞÜNCELER

 Sabahın köründe sınava gidecek çocuk gibi beni heyecanlandıran uyutmayan ,dışarı çıkıp insanlarla muhatap olmak zorunda kalmak mı ?Anlamadım.Kira kontratı yapmaya gideceğiz,kafamda deli düşünceler.

Covitin psikolojime katkıları,nasıl atlatırım şimdilik bilmiyorum,üzerine gidebileceğim bir ortam zaten yok.Elime eldiven mi giysem ?Yanıma antiseptik mendil alayım.Dönüşte taksiye mi binsem?Evin ihtiyaçlarını internetten mi alsam ,manava mı gitsem ?

Bir de sağlıkla ilgili korkularım var ,ellerimde eklemlerimde ağrı oluyor,elimi uykuda kasmışım gibi,sol kol desen kas yırtığı rahat uyutmuyor,fizik tedavi alamıyorum ,mamaografim gecikti ,sol kol altımda sanki lenflerim şiş gibi ,hastalık hastası mı oldum acaba ?

Mide kontrolü eylülde ,gönlüm Ethem Hocaya yaptırmakta ,orda da ne sağlık sigortam  geçiyor  ne de bankanın anlaşması var ,cebime kuvvet .

Sabah sabah kafaya bak ,en iyisi gidip bir şeyler yiyeyim az süsleneyim ,maske ve kalkanın altından güzel görüneyim :)

Hiç yorum yok: